اپل در مراسم 25 سپتامبر 2019 موسوم به Show Time در سالن استیو جابز از چهار سرویس جدید رونمایی کرد. یکی از این سرویس ها Apple News+ می باشد ، سرویس اشتراکی اپل نیوز پلاس شامل بیش از 300 مجله روز دنیا در موضوعات مختلف از جمله The New Yorker, Esquire, The Altantic, Men’s Health و Vogue، و همچنین تعدادی روزنامه های معتبر از جمله وال استریت ژورنال و لس آنجلس تایمز می باشد. این سرویس در واقع نسخه ارتقاء یافته Apple News می باشد.

 

Apple News+

 

تیم کوک در هنگام معرفی Apple News+ گفت که روزانه بیش از 5 میلیون مقاله در اپل نیوز مطالعه شده و اپل در این زمینه رتبه نخست اپلیکیشن ها و سرویس های خبری را دارا می باشد. کاربران می توانند با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار عضو سرویس جدید اپل نیوز پلاس شده و به بسیاری مجلات و روزنامه های روز و معتبر دنیا با کیفیتی بی نظیر دسترسی داشته باشند. 50 درصد از این مبلغ سهم اپل خواهد بود و باقی آن براساس میزان استقبالی که از هر مقاله می‌شود، بین نشریه‌ها توزیع می شود . این در حالی است که برای خرید سالیانه تمامی این مجلات و روزنامه ها در حالت عادی باید حدود ۸ هزار دلار هزینه پرداخت کرد. همچنین مشترکان اپل نیوز پلاس بدون پرداخت هزینه اضافه می توانند مطالب را با شش نفر دیگر از اعضای خانواده به اشتراک بگذارند.

سرویس Apple News+ با بروزرسانی به iOS 12.2 در دسترس همه کاربران خواهد بود ، البته این سرویس در شروع در آمریکا و کانادا فعال و قابل استفاده می باشد.

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .