در اوایل ماه جاری به این دلیل که کمپانی اپل درگیر دعواهای حقوقی با کمپانی تولیدکننده تراشه‌های فوق‌العاده باکیفیت، یعنی کوالکام بود و از طرفی کمپانی اینتل هم به‌عنوان یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده تراشه مدت زمان طولانی را برای ساخت تراشه 5G به اپل پیشنهاد داده بود، این کمپانی در حال جستجوی شرکتی برای واگذاری طراحی و ساخت تراشه‌های 5G به آن بود از این‌رو اعلام کرده بود که در سال میلادی جاری منتظر عرضه گوشی‌های آیفون 5G نباشید چراکه این گوشی‌ها در سال 2021 روانه بازار خواهند شد.

اما خوشبختانه کمپانی اپل برای اینکه از سایر رقبای تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند خود عقب نیافتد با پرداخت  هزینه‌های گزافی به اختلافات و دعواهای حقوقی خود با کمپانی کوالکام پایان داد و چند روزی است که با این کمپانی مجددا توافق‌نامه‌ای را امضا کرده است. اکنون که کمپانی اپل با کوالکام توافق کرده است خیالش از طراحی و ساخت تراشه‌های 5G باکیفیت برای آیفون‌های نسل بعدی راحت شده است بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل در سال آینده میلادی گوشی هوشمند آیفون 5G را روانه بازار کند حتی یکی از تحلیلگران محصولات اپل مدعی است که باید در سال جاری منتظر این گوشی هوشمند باشیم.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شرکت اپل با معرفی محصولات جدید خود به شایعات پایان دهد. آیفون 5 جی در کنار دیگر اسمارتفون ها با این ویژگی قرار خواهد گرفت و احتمالا پرفروش خواهد بود.

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام