تصاویری که از دکمه سایلنت آیفون بعدی به بیرون درز کرده اند، شایعات قبلی مبنی بر ارائه این نسخه از گوشی هوشمند اپل با رنگ مشکی فضایی یا حداقل نسخه ای تیره تر از خاسکتری فضایی کنونی را تایید می کنند.

منبع این تصاویر اطلاعات بیشتری ارائه نکرده است به جز این که این قطعه را از شرکتی به دست آورده که محفظه سیم کارت آیفون ها را نیز تولید می کند. گزارشات بسیاری اشاره به تغییر رنگ آیفون امسال داشته اند و منابعی نیز گفته اند رنگ جدیدی در کار نخواهد بود.

رنگ مشکی فضایی مطمئنا برای صاحبان اپل واچ خوب خواهد بود چرا که پس از رزگلد، حالا رنگ دیگری از اپل واچ به مجموعه آیفون ها اضافه می شود. رنگ های ارائه شده اپل تقریبا در تمام محصولاتش یکسان است؛ موضوعی که در مک بوک های ۱۲ اینچی و هدفون های بیتس هم مشاهده کرده ایم.

اما از سوی دیگر، اپل از آیفون ۵ تا به حال آیفونی مشکی رنگ نفروخته است. اقدامی که به اعتقاد کارشناسان به خاطر سختی ایجاد رنگ مشکی روی آلومینیوم بوده است.

وجود رنگی جدید مسلما جذابیت آیفون ۷ امسال را افزایش خواهد داد، مخصوصا برای مدل ۴/۷ اینچی چرا که این مدل برخلاف مدل پلاس که دوربینی دوگاه و کانکتور هوشمند خواهد داشت، تنها بهبودهای داخلی و تغییراتی ناچیز در طراحی دارد. البته انتظار می رود هر دو مدل حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند.

17753-15533-i7mute-l

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام