مثل سایر بخش های آیفون های نسل بعد که روز به روز عکس های بهتری از آن ها می بینیم، هدفون های نمایش داده شده در ویدیوی Everything Apple Pro دقیقا مشابه ایرپادهای کنونی هستند. تفاوت اما اینجاست که به جای فیش ۳/۵ میلیمتی هدفون را در انتهایشان، پورت انحصاری اپل یعنی لایتنینگ دیده می شود. در این ویدیوی یک دقیقه ای، ایرپادهای لایتنینگ را به آیفونی که iOS 9 دارد متصل می کند. ویدیویی را پخش می کند و با play و pause کردن ویدیو، نشان می دهد که دکمه های کنترل این ایرپادها هم کار می کند. میکروفون این ایرپادها تست نمی شود.

 

با این که عنوان این ویدیو «ایرپادهای آیفون ۷» است، هیچ مدرکی برای اثبات این که این ایرپادها واقعا به همراه مدل بعدی آیفون ارائه خواهند شد وجود ندارد. جدای از این که طراحی این ایرپاد دقیقا مشابه مدل کنونی است، هیچ مدرکی برای باور این که این ایرپادها واقعا محصول اپل هستند وجود ندارد.

به هر حال، طبق شایعات انتظار می رود که اپل پاییز امسال نسل بعدی آیفون ها را با ارتقای تجهیزات داخلی به بازار عرضه کند. بزرگترین تفاوت ظاهری این دستگاه هم احتمالا همان طور که تامین کنندگان اپل اعلام کرده اند، حذف جک ۳/۵ میلیمتری هدفون خواهد بود.

دانلود ویدیو با کیفیت 720P

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام