کار با موبایل یا تبلت تاثیر بسزایی روی خلاقیت خواهد داشت اما گاهی سخت است که سرعت عمل و بهینگی میز کار را شبیه سازی کرد. ما آمده ایم تا این موضوع را برای همیشه عوض کنید. نسخه جدید Dropbox با پنج ویژگی جدید و فوق العاده در اختیارتان خواهد بود:

۱. پی دی اف هایتان را در خود Dropbox امضا کنید

یادتان است پرینت و امضا و اسکن و ایمیل و فکس اسناد چقدر طول می کشید؟ دیگر از دست دادن وقت گرانبهایتان را فراموش کنید. از این به بعد به محض دریافت سندی در Dropbox می توانید همان جا امضایش کنید.

272691-1280

۲. فایل های Dropbox را در iMessage به اشتراک بگذارید

اکنون می توانید با همکارانتان صحبت کنید. همگام سازی Dropbox با iMessage به شما امکان انتخاب فایل های Dropbox را از داخل منوی مسیج ها می دهد و می توانید به راحتی آن ها را در میان مکالمه تان استفاده کنید. دیگر خبری از جا به جایی بین اپلیکیشن ها نخواهد بود.

272692-1280

۳. بدون باز کردن قفل گوشی تان، فایل ایجاد کرده و بررسی اش کنید

آیا به دنبال میانبری برای فایل های رایجتان می گردید؟ با بروزرسانی iOS 10 می توانید ویجت Dropbox را به صفحه قفلتان اضافه کنید. از آنجا، می توانید فایل ساخته، بررسی کرده و حتی آپلود کنید. همچنین می توانید اسناد و رسیدهایتان را اسکن کنید.

272695-1280

۴. به روز باشید

حتی وقتی پشت میزتان نیستید هم از همکارانتان عقب نخواهید ماند. نسخه جدید اپلیکیشن ما شما را به محض تغییر یافتن فایل ها به دست همکارانتان خبردار می کند – و تنها با یک لمس، می توانید تغییرات اعمال شده را مشاهده کنید.

272698-1280

۵. صفحه آیپدتان را بین Dropbox و دیگر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید

با پشتیبانی از قابلیت تصویر در تصویر، می توانید هنگامی که مشغول به کار دیگری هستید، ویدیویی از Dropbox تان نیز مشاهده کنید. همچنین طی چند هفته آینده، ویژگی تقسیم صفحه نیز به آیپد خواهد آمد و می توانید در نهایت روانی و زیبایی، به صورت همزمان با Dropbox و دیگر اپلیکیشن هایتان کار کنید.

272703-1280

می توانید نسخه جدید Dropbox را به رایگان از اپ استور دانلود کنید:

download-on-the-app-store

توجه داشته باشید که برای استفاده از Dropbox باید اکانت داشته باشید که می توانید از اینجا به صورت رایگان بسازید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام