اپل از امروز نسخه بتای سوم از سیستم عامل های iOS 10.3، watchOS 3.2 و tvOS 10.2 را برای توسعه دهندگان ارسال کرد. در نسخه جدید iOS قابلیتی با نام Find My Air Pods قرار گرفته که برای افرادی مفید است که حداقل یکی از گوشی های ایرپاد گرانقیمت خود را گم کرده باشند. این ویژگی به شما امکان مشاهده موقعیت مکانی ایرپاد بر روی نقشه را نمی دهد، اما باعث می شود صدایی از ایرپاد پخش شود که اگر در جیب شلوار مانده باشد، بتوانید آن را پیدا کنید. برای اینکه بتوانید موقعیت آن ها را روی نقشه ببینید، ایرپاد ها باید در نزدیکی دیوایس iOS شما باشند و به آن آیفون یا آیپد متصل باشند.

در این نسخه سیستم مدیریت فایل اپل یا APFS و یک API جدید برای بررسی ها وجود دارد که تعداد دفعاتی که یک اپلیکیشن می تواند از کاربر برای ثبت امتیاز درخواست کند را محدود می کند. و برای کاربران آیپد، یک کیبورد شناور با استاندارد QWERTY در نظر گرفته شده که قابلیت تایپ با یک دست را برایتان فراهم می کند.

در آپدیت نسخه بتای سوم watchOS 3.2، حالت تئاتر (Theater Mode) وجود دارد. این ویژگی ساعت را در حالت سکوت قرار می دهد و صفحه نمایش را خاموش نگه می دارد تا زمانی که چرخنده دیجیتالی یا کلید کناری فشار داده شود. هدف از این ویژگی این است که از حواس پرتی  و آزار دیگران در تئاتر یا سینما جلوگیری کند.

افرادی که دیوایس های iOS  یا watchOS   خود را برای آپدیت های توسعه دهندگان ثبت کرده اند، می توانند در تنظیمات در قسمت آپدیت نرم افزاری نسخه بتای سوم را دریافت کنند.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام