Ming-Chi Kuo تحلیل گر موسسه KGI در یادداشت پژوهشی اخیر خود نوشته است که اپل در دوربین جلو آیفون 8 آپدیت بزرگی قرار می دهد. این تحلیل گر همچنین می گوید که مدل مخصوص آیفون 8 با پنل OLED از یک دوربین با تحول بزرگ در جلو بهره می برد که همراه با یک ماژول مادون قرمز همگام سازی می شود.

ترکیب این دو همراه با الگوریتم های نرم افزاری پیشرفته،  iPhone 8 را به دوربینی تبدیل می کند که تصاویر دو بعدی و با جزئیات عمقی بگیرد که برای تشخیص چهره و عنبیه چشم، سلفی های سه بعدی و… مفید و کاربردی خواهد بود. به علاوه، به باور Kuo اپل می تواند از دوربین جلو جدید به روش های منحصر به فردی در بازی ها استفاده کند. همچنین سلفی های گرفته شده نیز می تواند در اپلیکیشن های واقعیت افزوده استفاده شوند.

اپل از تکنولوژی که از کمپانی اسرائیلی، پرایم سنس، کسب کرد، استفاده خواهد کرد. اپل توانست این تکنولوژی را در استارآپ سال 2013 کسب کند که برای تولید دوربین سلفی سه بعدی مورد استفاده می باشد.

عکس های سلفی به طور قابل توجهی در ماه های اخیر به خصوص در آسیا پر طرفدار شده اند. اوپو و ویوو، دو شرکت تولید کننده تلفن های هوشمند هستند که در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته اند و این بخاطر ارتقای قابلیت ها و ویژگی های دوربین های سلفی جدید در دیوایس هایشان بوده است. پس اگر اپل بتواند امسال با آیفون 8 دوربین سلفی شگفت انگیزی را راهی بازارکند، ممکن است کل بازی را تغییر دهد و یکبار دیگر محصول مورد علاقه کاربران چینی شود، جایی که اپل سهم خود را در بازار چین در سال گذشته از دست داد.

ما تا به حال خبر ها و شایعات زیادی درباره آیفون 8 شنیده ایم، اما این اولین باری است که یک گزارش از وجود دوربین سلفی با قابلیت های جدید خبر می دهد. شایعات به مواردی از جمله اینکه اپل از سنسور لیرز یا مادون قرمز یا تشخیص چهره و عنبیه چشم در آیفون 8 استفاده کرده است، اشاره دارد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام