هیچ شکی در اهمیت واقعیت افزوده برای اپل نیست. اما منظور از آن در یک محصول واقعی چیزی است که باید منتظر بود و دید. شایعاتی وجود دارد که اپل از این ویژگی در آیفون 8 استفاده کرده است. بعضی می گویند که به یک هدست استاندارد اشاره دارد و بعضی دیگر به عینک.  اما هر چیزی که باشد فعلا معلوم نیست.

یک طراح تصوری جدید از آیفون 8 با واقعیت افزوده در سیری دارد. این تصاویر توسط گوبار بلوگ به AppleInsider  ارسال شده است و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، یک مینی تاچ بار در پایین صفحه نمایش اصلی در نظر گرفته شده است. این بدین معناست که همانند تاچ بار استفاده شده در مک بوک پرو رتینا، کلید های مرتبط با هر اپلیکیشن را نمایش می دهد.

در یکی از طراحی های بلوگ، این قسمت به صورت پیش فرض یک حالت شفافی از پس زمینه دیوایس را نشان می دهد. کاربر می تواند با نگه داشتن کلید مجازی خانه، سیری را باز کند و به جستجوی مجازی دسترسی داشته باشد و همچنین با این کار پس زمینه ای شفاف ایجاد می شود. همچنین به نظر می رسد که سیری می تواند اطراف کاربر را شناسایی کند، مانند اماکن دیدنی؛ سپس در تاچ بار ویجت هایی نمایان خواهد شد که می توان اطلاعات بدست آمده را در اپلکیشن های دیگر منتشر کرد؛ مانند دوربین یا فیس بوک.

در این تصاویری مفهومی، بلوگ تقریبا از تمام شایعات درباره آیفون 8 استفاده کرده است؛ پنل اولد 5.8 اینچی خمیده، مینی تاچ بار در زیر نمایشگر اصلی و واقعیت افزوده.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام