آیا هنوز با وجود آشفتگی های iTunes در macOS از آن لذت می برید؟ اگر پاسخ شما مثبت است این مطلب را دنبال کنید. هر از گاهی اپلیکیشن های ظاهرا کم قیمت و کم اهمیت در بازار ظاهر می شوند و ادعا می کنند که نواقص برخی از نرم افزار های اپل را یافته اند و در مدت زمان اندکی راه حل آنها را ارائه خواهند کرد. بعضی از این اپلیکیشن ها برای کاربران بی فایده و غیر ضروری هستند چرا که ویژگی ادعا شده هم اکنون در نرم افزار مادر اپل وجود دارد( به شکل یا حالت دیگر)، سایر اپلیکیشن ها فریب دهنده و یا عمدتا دارای نقص هستند.

اما نرم افزار Speed-Up for Mac دقیقا در نقطه مقابل این اپلیکیشن ها قرار می گیرد. شاید بپرسید که این نرم افزار چه کارخواهد کرد؟ جواب ساده است، برای افزایش و کاهش سرعت پلی بک iTunes شما، گزینه ای که جای خالی آن به شدت در  macOS حس می شد. اگر این مسئله به نظر شما دقیق و بی کم و کاست است، شگفت زده نشوید.

نرم افزار Speed-Up سادگی را بر وجود گزینه های غیر ضروری تر جیح می دهد و احتمالا اگر تا به حال  در بین حجمه ای از Audiobook یا   Podcast session بر روی مک بوک خود به دنبال یک اهرم سرعت بوده اید، این نرم افزار می تواند یک پیشنهاد فوق العاده باشد.

مک بوک شما در ابتدا دارای یک iTunes است که مدل آن قدیمی تر 12.4 است. نرم افزار Speed-Up پس از نصب، بی وقفه با کنترل های iTunes شما مطابقت پیدا می کند. در واقع یک کنترل پنل جدید به وجود خواهد آمد که همه تنظیمات پلی بک و پروگرشن بار شما را خواهد داشت.

سرعت فایل صوتی را مستقیما در iTunes کم و زیاد کنید

برتری پنل ثانویه توقف/شروع چیست؟ این پنل دارای جعبه ابزار مورد نیاز برای تنظیمات سرعت است، بدین معنی که شما می توانید سرعت پلی بک را مطابق میل خودتان شخصی سازی کنید. از گذشته تا کنون اپل به دلایل مختلف نتوانسته این گزینه را برای کاربران خود ارائه کند تا آنها بتوانند سرعت Audiobook را زیاد کنند، سرعت Podcast را کم کنند و یا تغییرات دلخواهشان را در رکورد هایشان در iTunes اعمال کنند.

خوشبختانه در حال حاضر راه حل این مسئله در Speed-Up ارائه شده است. این نرم افزار پیش تنظیمات سرعت و کلید های میانبر با قابلیت شخصی سازی را برای شما فراهم می کند. بعلاوه، این نرم افزار از  تاچ بار جدیدترین مک بوک پرو نیز پشتیبانی می کند. مثل همیشه زمانی که می خواهیم توجه کاربران را به نرم افزاری جلب کنیم از سهولت در استفاده کردن  و نقش کلیدی داشتن آن نرم افزار صحبت می کنیم. این نرم افزار به صورت رایگان و 3.99 دلار خرید درون برنامه ای موجود است و مهم تر از همه اینکه در تنظیمات شما تغییری به وجود نمی آورد.

اگر هنوز به دنبال نصب این نرم افزار و هزینه کردن مبلغی اندک برای زیاد کردن سرعت اودیو بوک ها و پادکست ها در مک بوک خود هستید، نرم افزار Speed-Up را از اپ استور به صورت رایگان دانلود کنید و با پرداخت 3.99 دلار درون برنامه ای  نرم افزار را به صورت کامل قفل گشایی کنید.    

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام