دادگاهی در چین در مورد یک دادخواست شکایت علیه اپل رای منفی داد. این شکایت توسط یک شرکت تولیدکننده گوشی های تلفن همراه علیه اپل انجام شده بود که طبق آن اپل در مورد طراحی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس محکوم به تخطی از قانون ثبت اختراع شده بود.

در ماه می گذشته، اداره مالکیت معنوی پکن در حکمی که صادر کرد اپل را محکوم به سرپیچی از قانون ثبت اختراع و کپی برداری از پتنت های شرکت Shenzhen Baili کرد و از فروش محصولات در پایتخت چین ممنوع کرد. اپل هم درخواست دادگاه تجدید نظر داد و فروش محصولات معلق نشد.

دادگاه مالکیت معنوی در پکن به نفع اپل رای داد. این دادگاه تصمیم اداره مالکیت معنوی را ملغی کرد و اتهام اپل در مورد سرپیچی از قانون ثبت اختراع و کپی طرح های ثبت شده توسط شرکت  Shenzhen Baili را باطل خواند. بنا بر تصمیم این دادگاه آیفون 6 از ویژگی هایی بهره می برد که به کلی تاثیر این محصول را تغیر می دهد و … مدعی شد که هر دو گوشی به خوبی در چشمان مصرف کنندگان قابل تمایز هستند.

زمانی که Baili  اپل را به دادگاه احضار کرد، یک شرکت الکترونیکی آینده داری بود که توسط کمپانی Baidu  پشتیبانی می شد، اما از آن زمان به بعد به دلیل کیفیت پایین محصولات و بازار فوق رقابتی دچار سقوط و نابودی شد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام