دقایقی پیش، ویدیوهایی از آیفون ۷ منتشر شدند که این دستگاه را به بهترین شکل نمایش می دادند. حالا گزارشی از مکوتاکارا به دستمان رسیده است که ویژگی هایی از آیفون بعدی را نشانمان می دهند که احتمال حضورشان در آیفون نسلی بعدی بسیار بالاست.

این گزارش که با استناد به تامین کنندگان اپل ادعاهایش را مطرح کرده است می گوید دکمه ی هوم آیفون بعدی از قابلیت فورس تاچ (مشابه آنچه در اپل واچ و مک بوک و مک بوک پرو دیده ایم) بهره می برد. این بدان معنی خواهد بود که دکمه ی هوم این ایفون در واقع دکمه نیست، هر چند که به خاطر موتور هپتیک کار گذاشته زیر این دکمه، کاربران احساس خواهند کرد که واقعا دکمه ی زیر انگشتشان فشار داده می شود.

علاوه بر این، دکمه ی هوم کاملا یکدست خواهد شد. وقتی این موضوع را کنار حذف شدن جک ۳/۵ میلی متری هدفون بگذاریم، از صحت شایعه ی ضد آب بودن آیفون بعدی که به خاطر برخی ویژگی های آی او اس ۱۰ مطرح شده بود، بیشتر مطمئن می شویم.

گزارش امروز همچنین به وجود رنگ جدیدی بین آیفون ها اشاره می کند که شباهت زیادی به مک پروی ۲۰۱۳ دارد. این گزارش اعلام کرده که وجود آیفون سیاه رنگ «بسیار محتمل» خواهد بود. این خبر قبلا هم به گوشمان رسیده بود و منابع زیادی از شباهت رنگ جدید آیفون به نسخه ی مشکی فضایی اپل واچ  گفته بودند.

اولین بار در آوریل بود که شایعاتی مبنی بر حساسیت دکمه ی هوم آیفون ۷ به فشار شنیده بودیم و از آن به بعد این خبر چند بار تکرار شده است. ماه پیش، تصاویری از آیفون بعدی با دکمه ی هوم یک دست به بیرون درز کرد و از سوی دیگر اکثر تحلیل گران معتقدند چنین تغییری برای این آیفون دور از انتظار نخواهد بود.

این که آیفون ۷ یک دست و مشکی رنگ چه شکلی خواهد بود را تصاویر ماه گذشته ی مارتین هاژک نشانمان داده اند. این تصاویر آیفون ۷ را با رنگ مشکی فضایی، دکمه ی هوم حساس به فشار، خطوط آنتن تغییر پیدا کرده و بدون جک هدفون به تصویر کشیده بودند. با ما باشید چرا که هر لحظه ممکن است اخبار جدیدی از آیفون بعدی به گوش برسد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام