یک خبر در اواخر سال گذشته شایع شد مربوط به اینکه اپل در حال کار بر روی مدل قرمز رنگ آیفون 7 می باشد و یک تحلیل گر بارکلی در وبلاگ ژاپنی ازاین خبر حمایت کرد. در گزارش قبلی، مشخص نبود که این شایعه مربوط به آیفون 7 جدید است یا آنچه بیشتر احتمال داشت یعنی آیفون 7 اس. اگرچه این خبر حاکی از آن بود که مدل قرمز رنگی همزمان با آیپد در اواخر مارس  رو نمایی خواهد شد.

همه چیز در مورد iPhone SE آرام بود حداقل در خارج از هند، در حالی که به نظر می رسد این مدل تنها برای بازار داغی بود، عدم وجود شایعه و خبر از  آپدیت برایiPhone SE  باعث شد تا برخی فکر کنند که آیا این گوشی آینده ای دارد یا نه. یادداشت بارکلی حاکی از آن است که بله آپدیت دارد و حافظه بیشتری هم به آن اضافه خواهد شد.

طبق یک منبع اطلاعاتی، در مراسم رو نمایی از آیپد پرو که در مارس 2017 برگزار خواهد شد، به نظر می سد که مدل 128 گیگابایتی آیفون اس ئی نیز عرضه شود.

اگر این خبر درست باشد، اپل حداقل قصد دارد که به حمایت خود از مدل کوچکتر در آمریکا ادامه دهد حتی اگر آپدیت ها نسبت به مدل های بزرگتر کمتر باشند. این گزارش نشان می دهد که اپل به زودی تمامی آیپد ها این سال را در مارس با عرضه سریع به بازار راهی می کند و این در حالی است که آیپد پروی 15 اینچی جدید زودتر از موعد رونمایی خواهد شد تا در ماه می موجود باشد. یک خبر دیگر می گوید که عرضه این مدل ممکن است به نیمه دوم سال موکول شود.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام