اپلیکیشن محبوب Strava به تازگی آپدیت شد و در این نسخه از اپل واچ سری دوم پشتیبانی می کند و به دوندگان این امکان را می دهد که از آن بدون همراه داشتن آیفون استفاده کنند.

تغیرات نسخه جدید 5.13.0 اینگونه است که این اپلیکیشن به طور کامل از سخت افزار های داخلی بخصوص GPS در نسل دوم اپل واچ استفاده می کند، و این بدین معنی است که دیگر لازم نیست کاربران اپل واچ را برای ردیابی تمرین هایشان به iOS متصل کنند. متیو اورتگا، رئیس تیم سازنده استراوا اینگونه می گوید که این کمپانی این ویژگی را به عنوان «گام اول» در برنامه های خود در حمایت از اپل واچ 2 در نظر گرفته است.

بازخورد های ورزشی و پژوهشی معمولا ویژگی ها و قابلیت های Strava را جلو می برد. ما از این بابت خوش حال هستیم که اپل واچ را به لیست در حال رشد دیوایس های سازگار اضافه کردیم و این قابلیت را تنها به عنوان گام اول در ارائه تجربه بی نظیر برای ورزشکاران در نظر گرفته ایم. ورزشکاران ما منتظر آپدیت های آینده ما باشند  چرا که ما همچنان در تلاش هستیم بهترین تجربه ممکن با اپل واچ را برایتان فراهم کنیم.

کاربران می تواند از این اپلیکیشن این انتظار را داشته باشند که Strava می تواند یک سری از سنجش ها را در روی مچ دست خود داشته باشند، مواردی نظیر ضربان قلب، زمان، فاصله، سرعت و سرعت دویدن.

Strava جز چند اپلیکیشنی است که تا به حال از قابلیت GPS در اپل واچ 2 پشتیبانی می کند. لازم است کاربران نسخه سیستم عامل iOS  را نیز برای اعمال تغییرات آپدیت کنند.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام